PracaGrupypl.praca.szukana › Ambitna i rezolutna absolwentka AE szuka pracy: Krakow

  • 1. Data: 2003-01-08 10:16:40
    Temat: Ambitna i rezolutna absolwentka AE szuka pracy: Krakow
    Od: "Kasia" <d...@p...fm>

    Witam

    Jestem swiezo upieczona absolwentka AE w Krakowie. Mimo to mam spore
    doswiadczenie i ogromny zapal do pracy.
    Jesli potrzebujecie Panstwo do swej firmy osoby, ktora ma sprostac jasno
    wyznaczonym celom i wniesc do firmy nowa wartosc, jestem pewna, ze nie
    zawiode Panstwa oczekiwan.

    Jestem gotowa przedstawic moje predyspozycje do pracy w Panstwa firmie w
    dogodnym dla Panstwa miejscu i terminie.
    Ewentualnie, szczegolowe dane personalne (CV, list motywacyjny) przesle na
    podany przez Panstwa adres.

    Nadmieniam, iz jestem gotowa podjac prace na terenie miasta Krakowa.

    Pozdrawiam:
    Kasia

    d...@p...fm
    Tel: (012) 415-48-42