-
1. Data: 2002-01-28 14:48:14
Temat: Allegro.pl: Opiekun Kategorii / Pracownik Dzialu Obslugi Klienta [cala PL]
Od: Michal Klar <m...@a...pl>
Witam,
Proponujemy...
Stanowisko: Opiekun Kategorii (Pracownik Dzialu Obslugi Klienta)
Miejsce pracy: dowolne w PL (preferowany Poznan), praca w domu
Wymiar pracy: nienormowany czas pracy, tryb zadaniowy
Spolecznosc Uzytkownikow Allegro.pl, pioniera i lidera na rynku aukcji
on-line w Polsce, rozwija sie bardzo dynamicznie. Potrzebujemy ludzi,
ktorzy pomoga nam utrzymac i ukierunkowac ten rozwoj. Ludzi, ktorych
glownym zadaniem bedzie kontakt z Uzytkownikami oraz udzielanie im
pomocy, w znacznym stopniu skupione na kategorii, ktora beda sie
opiekowac.
Oferujemy nienormowany czas pracy, atrakcyjna forme wynagradzania,
kursy i szkolenia, mozliwosc wspolpracy z ciekawymi ludzmi w
niepowtarzalnej atmosferze, a przede wszystkim swiadomosc uczestnictwa
w unikalnym projekcie ksztaltowania spolecznosci Uzytkownikow
najwiekszej w polskim Internecie platformy handlowej.
Wymagania:
- wlasny komputer ze stalym dostepem do Internetu,
- co najmniej 2-3 lata doswiadczen w pracy z Internetem,
- umiejetnosci interpersonalne,
- znajomosc zagadnien zwiazanych z kategoria,
- co najmniej podstawowa znajomosc serwisu Allegro.pl,
- co najmniej podstawowa znajomosc jezyka angielskiego.
Mile widziana podstawowa wiedza techniczna nt. technologii
internetowych oraz zaawansowane umiejetnosci w zakresie praktycznego
wykorzystania narzedzi software'owych: programu pocztowego oraz
przegladarki internetowej. Doswiadczenie w pracy w dziale obslugi
klienta lub w branzy e-commerce bedzie dodatkowym atutem.
Wiecej szczegolow i kontakt: http://www.allegro.pl/pracaok.html
Zapraszam ;)
--
Michal Klar
QXL Poland Sp. z o.o.
Community & Quality Manager
mailto:m...@a...pl