PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdresowanie listu motywacyjnego

  • 1. Data: 2004-12-10 13:17:16
    Temat: Adresowanie listu motywacyjnego
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    Witajcie, znowu mam ten problem i nie pamietam jak jest prawidlowo.
    Jezeli skladamy list motywacyjny do firmy posrednictwa pracy a nie do samej
    firmy to adresujemy jako do tej firmy posrednictwa i nie wiem piszemy
    najwyzej ze dla Panstwa klienta aplikujemy czy juz od razu piszemy jako do
    firmy docelowej?

    <<FISH>>

  • 2. Data: 2004-12-12 18:33:48
    Temat: Re: Adresowanie listu motywacyjnego
    Od: "Darek" <i...@b...pl>

    "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > samej firmy to adresujemy jako do tej firmy posrednictwa i nie wiem
    > piszemy najwyzej ze dla Panstwa klienta aplikujemy czy juz od razu piszemy

    ---

    to zalezy
    firma posredniczaca okreslic powinna i czasem to czyni, czy aplikacje
    przekazuje bezposrednio swojemu klientowi czy tez sama dokonuje dla niego
    "przesiewu" kandydatow
    zatem jesli nie ma stwierdzenia, ze przekazuja to
    ja zazwyczaj wtedy w naglowku zamieszczam tylko : "Szanowni Panstwo" bez
    danych adresowych
    a w samej tresci listu motywacyjnego odnosze sie do agencji posredniczacej