PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator systemów Windows, Linux

  • 1. Data: 2008-07-14 12:57:18
    Temat: Administrator systemów Windows, Linux
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    Szukam pracy jako administrator systemów Linux/Windows.
    Posiadam kilkuletnie bogate doświadczenie nie tylko z systemami
    operacyjnymi, lecz również w zarządzaniu sieciami, sprzętem informatycznym,
    bazami danych i językami programowania/skryptowymi.

    Zarządzałem sieciami heterogenicznymi, wieloma lokalizacjami - sieci VPN,
    monitorowałem funkcjonowanie systemów, sieci, systemów kopii zapasowych, a
    skończywszy na pomocy technicznej dla użytkowników (do 100 osób), czy małym
    serwisie sprzętu IT.

    Prywatnie zajmuję się tworzeniem oprogramowania w Delphi.

    Preferuję pracę na samodzielnych stanowiskach.
    Interesuje mnie zarówno praca stała jak i zlecenia. W Szczecinie, gdzie
    aktualnie przebywam oraz w innych większych miastach.

    Proszę o oferty i kontakt wyłącznie firmy poszukujące pracownika - nie
    interesują mnie oferty pośredników.

    Kontakt:
    e-mail: d...@w...pl
    gsm 785-956-549