PracaGrupypl.praca.szukana › ==> Administrator systemów <==> WROCŁAW <==

  • 1. Data: 2004-03-04 11:33:59
    Temat: ==> Administrator systemów <==> WROCŁAW <==
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    Młody (26 lat), dyspozycyjny, z 5-letnim doświadczeniem na stanowiskach
    informatycznych w bankowości, poszukuje pracy na stanowiskach związanych z
    informatyką.

    W przebiegu swojej kariery zawodowej administrowałem dużą siecią
    informatyczną (około 100 końcówek), systemami UNIX (AIX) i różnymi
    systemami Windows. Służyłem pomocą użytkownikom aplikacji i szkoliłem
    pracowników w zakresie IT. Kierowałem 4-osobowym zespołem informatyki.

    Moje CV jest dostępne również pod adresem: http://www.woo.strefa.pl?gl=cv

    Nie mam wygórowanych oczekiwań płacowych.
    Jako osoba poszukująca pracy jestem gotów spotkać się z Państwem w każdym,
    dogodnym dla Państwa, momencie.

    Z poważaniem,
    Łukasz Dąbrowski.

    --