PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/systemowy, Manager IT

  • 1. Data: 2003-11-03 10:32:04
    Temat: Administrator sieci/systemowy, Manager IT
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Ukonczylem kierunek: Elektronika i Telekominukacja na AGH, posiadam 4-letnie
    doswiadczenie w pracy na stanowisku: administrator sieci/systemowy. W tym
    czasie pracowalem dla kilku firm w Warszawie oraz w Krakowie. W chwili
    obecnej jestem zatrudniony w duzej miedzynarodowej firmie - praca ta nie
    jest dla mnie satysfakcjonujaca i nie spelnia moich oczekiwan. Poszukuje
    ciekawej, rozwojowej pracy, w której cos sie dzieje, sa projekty, wdrozenia,
    interesuje mnie firma z sektora IT. Moje doswiadczenia i umiejetnosci:
    bardzo dobra znajomosc systemow MS (Windows 2000 Srv, Windows Server 2003,
    Win Prof 2000/XP, Exchange 2000, SQL 2000, ISA Server, IIS, itd.) Linux,
    routerow Cisco, Lotus Domino, licznych programow wspomagajacych dzialanie
    firm (finansowo-ksiegowych). Obecnie mieszkam w Krakowie, ale nie jest dla
    mnie problemem pracowac w innym miescie np. Warszawie, Wroclawiu. Bralem
    udzial w licznych szkoleniach.

    Jesli ktos bedzie zainteresowany bardzo chetnie wysle pelne CV.

    pozdrawiam
    Piotr
    p...@w...pl