PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/IT Manager/Specjalista ds. bezpieczenstwa

  • 1. Data: 2004-03-10 08:39:55
    Temat: Administrator sieci/IT Manager/Specjalista ds. bezpieczenstwa
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Szukam ciekawej pracy w Krakowie lub w Warszawie na stanowisku:
    administrator sieci, IT manager, specjalista ds. bezpieczenstwa, informatyk.
    Posiadam 4 letnie doswiadczenie w pracy na tego typu stanowiskach.
    Interesuje mnie ciekawa rozwojowa praca w "dobrej" firmie. Moge tez podjac
    prace dodatkowa w tym zakresie. Ponadto jestem radaktorem w oglnopolskim
    portalu na temat systemow MS. Szerszy opis mojego doswiadczenia oraz
    wyksztalacenie zawiera moje CV.

    Jesli sa Panstwo zainteresowani przesle CV

    p...@w...pl