-
1. Data: 2006-06-20 22:02:36
Temat: Administrator bezpieczeństwa LAN / Warszawa
Od: CBA <d...@k...gov.pl>
Nowopowstająca instytucja publiczna z siedzibą w Warszawie, w związku z
budową zaawansowanych systemów teleinformatycznych poszukuje kandydatów
do pracy na stanowisko:
Administrator bezpieczeństwa LAN
Wymagania:
o min 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
o utrzymanie i administracja sieci LAN/WAN,
o praktyczna znajomość zagadnień LAN WiFi, fibre optics, VoIP,
o bardzo dobra znajomość zagadnień bezpieczeństwa sieci (firewalle, DMZ
itp.)
o diagnostyka sieci,
o znajomość konfiguracji i administracji infrastruktury sieciowej
(routery, switche, bridge itp.),
o praktyczna znajomość rozwiązań UTM,
o praktyczna znajomość ATM, SSL VPN (IP, MPLS), IPSec,
o bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z protokołem TCP/IP,
o instalowanie i uruchamianie systemów informatycznych w zakresie sieci
(komputerów, serwerów, urządzeń aktywnych),
o dyspozycyjność i elastyczność (dyżury w weekendy),
o wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne,
o dobra znajomość języka angielskiego (posługiwanie się dokumentacją
techniczną),
o dokładność, odpowiedzialność i konsekwencja,
o umiejętność pracy w zespole,
o gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
o wysoka motywacja do pracy.
Zakres obowiązków:
o zapewnienie bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania sieci LAN/WAN.
Oferujemy:
o udział w dużych projektach informatycznych,
o kontakt z najnowszymi technologiami,
o szerokie możliwości rozwoju,
o wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
o warunki zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat.
Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz Listu Motywacyjnego na adres
e-mail: d...@k...gov.pl
Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie wiadomości oraz
dodanie noty: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie na potrzeby rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie
danych osobowych z 29.08.1997, Dz.U.133, Poz.883".
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje i nie zwracamy
nadesłanych dokumentów.