PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pajace z Pracuj.pl

  • 1. Data: 2011-01-27 17:00:46
    Temat: Pajace z Pracuj.pl
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    Po kilku różnych przejściach z Pracuj.pl postanowiłem usunąć wszystkie
    dane z serwisu. Najlepiej wysyłając odpowiednie cofnięcie praw do tego.
    Okazuje się, że nie udostępniają adresów mailowych wprost. Jest to mało
    zrozumiałe, wręcz głupie, bo ani nie chroni przed spamem ani nie
    wymagane dla CRM-u.

    Jednak szczytem pajacowania jest formularz kontaktowy, który do wysyłki
    wiadomości wymaga zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Czyli wg. nich żeby wysłać wezwanie do zaprzestania przetwarzania danych
    osobowych muszę wyrazić zgodę na ich przetwarzanie.

    :)

  • 2. Data: 2011-01-27 21:29:20
    Temat: Re: Pajace z Pracuj.pl
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Polonus Anonim" <n...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czyli wg. nich żeby wysłać wezwanie do zaprzestania przetwarzania danych
    > osobowych muszę wyrazić zgodę na ich przetwarzanie.

    Pewnie doszli do wniosku, że mają do czynienia głównie z durniami. Na
    przykład takimi, co po skrócie wg stawiają kropkę.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2011-01-27 21:41:28
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 27.01.2011 22:29, Jotte wrote:
    > Pewnie doszli do wniosku, że mają do czynienia głównie z durniami. Na
    > przykład takimi, co po skrócie wg stawiają kropkę.

    Ulżyłeś sobie? To husteczka w łapy i posprzątaj.

    pzdr

  • 4. Data: 2011-01-27 21:42:52
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Ulżyłeś sobie? To husteczka w łapy i posprzątaj.

    Jak z pewnością już wiesz - jesteś kretynem i tumanem.
    Więc zamknij pysk i do nauki.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2011-01-27 21:51:15
    Temat: Re: Pajace z Pracuj.pl [TROLL WARNING]
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 27.01.2011 22:42, Jotte wrote:
    > Jak z pewnością już wiesz - jesteś kretynem i tumanem.
    > Więc zamknij pysk i do nauki.

    TROLL WARNING! EOT!

    pzdr

  • 6. Data: 2011-01-27 21:51:49
    Temat: Achtung debil
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Polonus Anonim" <n...@n...spam> napisał w wiadomości

    Wielu jest głupców, ale rzadko się aż takie półgłówki jak ty zdarzają...

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2011-01-27 22:05:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 22:51, Polonus Anonim pisze:

    > TROLL WARNING! EOT!

    Też mi odkrycie :) Jesteś tu nowy?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-01-27 22:10:22
    Temat: Re: Achtung debil
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wielu jest głupców, ale rzadko się aż takie półgłówki jak ty zdarzają...
    Jest jednak na szczęście niezawodny Liwiusz - godny zostać wzorcem debila
    przechowywanego w Sevres...

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2011-02-10 17:44:11
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Husteczka - nie ma takiego słowa ale jest za to słownik ortograficzny.