PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent PWR (automatyk) szuka pracy !!!

  • 1. Data: 2003-07-27 08:45:15
    Temat: Absolwent PWR (automatyk) szuka pracy !!!
    Od: "Wojtek R." <l...@w...pl>

    Jestem Absolwentem Politechniki Wrocławskiej Wydziału Elektrycznego.
    Posiadam umiejętność programowania sterowników PLC, bardzo dobrą obsługę
    komputera (MS Office, Visio, STEP 7, Matlab, aplikacje internetowe i
    graficzne), prawo jazdy kategorii "B", SEP do 1 kV w zakresie kontrolno
    pomiarowym.

    W pracy dyplomowej zajmowałem się programowaniem sterownika PLC S7-300 firmy
    Siemens (w programie Step7) do sterowania falowników napięcia Simovert
    Masterdrives VC oraz Vacon NX przy wykorzystaniu komunikacyjnej sieci
    przemysłowej Profibus DP.

    Szukam pracy, w którym mógłbym rozwijać swoje umiejętności najlepiej na
    stanowisku INŻ. AUTOMATYK, ale rozważę każdą propozycję.

    603758712.

    l...@p...fm