PracaGrupypl.praca.szukanaASYSTENTKA/TłUMACZ-WARSZAWA

  • 1. Data: 2006-09-26 11:54:38
    Temat: ASYSTENTKA/TłUMACZ-WARSZAWA
    Od: "E B" <l...@g...pl>

    Witam,

    mam na imię Ewa. Poszukuję pracy w Warszawie. Do tej pory pracowałam głównie
    na stanowiskach sekretarsko-asystenckich, jednak chętnie podjęłabym się
    również innych zadań. Przes ostatni czas pracuję na własny rchunek jako
    tłumacz języka angielskiego. mam na swoim koncie kilka stron internetowych a
    także współpracuję z biurem tłumaczeń.

    jestem magistrem warszawskiej uczelni. im. Leona Koźmińskiego w Warszawie na
    kierunku Psychologia Ekonomiczna (innymi słowy: konsument, jego zachowania,
    działania firm w celu "otumanienia" konsumenta itp. itd:). Ukończyłam również
    licencjat na kierunku Zarządanie i Marketing na tej samej uczelni. Posiadam
    certyfikaty językowe, oraz dyplom Asystentki ds. PR. Od jakiegoś czasu
    kontynuuję naukę języka hiszpańskigo. Znam także niemiecki w stopniu
    komunikatywnym.

    Oczywiście obsługuję komputer i wszelkie urządzenia biurowe. Jestem osobą
    uśmiechniętą, sympatyczną i szczerą.

    Poszukuję pracy właśnie wśród takich ludzi i w takiej atmosferze. Jeśli nie
    etat, mogę podjąć współpracę w zakresie tłumaczeń.

    Wszelkie dodatkowe informacje oraz CV dostarczę na życzenie. Można do mnie
    pisać na : L...@g...pl

    Pozdrawiam serdecznie