PracaGrupypl.praca.szukana*ASYSTENTKA*SEKRETARKA*WARSZAWA*

  • 1. Data: 2003-10-13 23:08:59
    Temat: *ASYSTENTKA*SEKRETARKA*WARSZAWA*
    Od: "marta" <m...@t...pl>

    Tegoroczna absolwentka (24 l.) podejmie prace
    stala lub na umowe zlecenie.

    WYKSZTALCENIE
    o wyzsze magisterskie (psychologia spoleczna)

    DOSWIADCZENIE
    o staz w stowarzyszeniu charytatywnym na rzecz dzieci (stanowisko: office
    manager / junior trainer)
    o roczna praca w miedzynarodowym banku (stanowisko: recepcjonistka)
    o staz w firmie doradztwa personalnego (stanowisko: researcher)
    o roczna praca w duzej firmie internetowej (stanowisko: asystentka prezesa)

    UMIEJETNOSCI
    o bdb znajomosc obslugi komputera w zakresie:
    MS Office (Word, Excel, Power Point), SPSS, programy graficzne (Photoshop
    Corel Draw) + Internet
    o obsluga urzadzen biurowych (centralka, fax, ksero)
    o b.dobra znajomosc j angielski
    o prawo jazdy kat. B

    Cechuje mnie dokladnosc, poczucie humoru, cenie profesjonalizm i mila
    atmosfere w pracy. Ze swojej strony moge zapewnic zaangazowanie w
    powierzone zadania, pracowitosc i uczciwosc. Jestem takze gotowa wziac
    udzial we wszelkich szkoleniach doskonalacych kwalifikacje.
    Zainteresowanym przesle CV.

    serdecznie pozdrawiam,
    marta