PracaGrupypl.praca.oferowanaASYSTENT BANKOWY (Opole)

  • 1. Data: 2003-06-13 14:45:53
    Temat: ASYSTENT BANKOWY (Opole)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Kapitałem Naszego Banku są kompetentni, dynamiczni i kreatywni pracownicy. W
    związku z intensywnym rozwojem Banku poszukujemy kandydatów do pracy w
    sieci Millenium na stanowisko:

    ASYSTENT BANKOWY
    kod ref. AS/06/Opole

    Wymagania:
    wykształcenie min. średnie
    min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami oraz w bezpośredniej sprzedaży
    produktów lub usług
    doświadczenie w pracy z gotówką
    komunikatywność
    wysokie umiejętności sprzedażowe
    umiejętność pracy w zespole
    umiejętność obsługi komputera
    odporność na stres
    gotowość do pracy zmianowej.

    Zakres obowiązków:
    kompleksowa obsługa klientów (praca na stanowisku kasjero-dysponenckim)
    aktywna sprzedaż produktów banku
    pozyskiwanie nowych klientów.

    Oferujemy:
    ciekawą pracę dającą możliwość rozwoju zawodowego
    atrakcyjny pakiet szkoleń
    pracę w młodym, dynamicznym zespole.

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji on-line
    www.bankmillennium.pl/kariera lub przesłanie ofert pracy (cv i list motywacyjny) z
    podaniem kodu referencyjnego na adres

    e-mail: r...@b...pl

    Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.