-
1. Data: 2003-04-17 12:50:13
Temat: ANALITYK DS. JAKOŚCI (Warszawa)
Od: "Bigram media" <m...@b...pl>
\HEAD
Telekomunikacja Polska Dyrekcja Spółki
poszukuje kandydatów do pracy w Warszawie
na stanowisko:
\ENDHEAD
ANALITYK DS. JAKOŚCI
nr ref.: AO/AJ/1404
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie
analiz jakości usług, obsługi oraz poziomu zadowolenia klientów indywidualnych.
Do zadań tej osoby należeć będzie również tworzenie standardów jakości
świadczonych usług i obsługi, inicjowanie działań na rzecz ich poprawy oraz udział
w tworzeniu systemu monitorowania jakości i w pracach związanych z
wprowadzeniem norm ISO, także w zakresie Call Center.
Oczekiwania wobec kandydatów:
doświadczenie w zakresie monitorowania jakości usług i działań związanych z
poprawą jakości - doświadczenie w pracy w komórkach ds. jakości
znajomość problematyki pracy komórek obsługi klienta, w tym Call Center
wykształcenie wyższe (preferowane: w zakresie zarządzania jakością,
marketing, telekomunikacja)
min. średnia znajomość języka angielskiego
umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
umiejętność dobrej organizacji pracy
\TAIL
Wszystkich zainteresowanych kandydatów spełniających przedstawione
wymagania, zapraszamy do przesłania życiorysu, listu motywacyjnego,
oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez TP danych osobowych w
zakresie doboru zawodowego (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie
danych osobowych), na adres naszego agenta medialnego:
BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
fax: (+48 22) 848-70-30, e-mail odpowiednio: o...@b...pl
Na kopercie i w temacie maila prosimy podać numer referencyjny stanowiska.
Termin składania dokumentów: 18 kwietnia 2003 r.
Odpowiemy wyłącznie na najlepsze oferty.
--
Inne oferty: www.bigram.pl
Wiadomość wygenerowana automatycznie.