PracaGrupypl.praca.szukanaABSOLWENTKA PEDAGOGIKI-KATOWICE

  • 1. Data: 2004-02-02 13:05:25
    Temat: ABSOLWENTKA PEDAGOGIKI-KATOWICE
    Od: "Majka" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jestem absolwentką pedagogiki kierunek zdrowie.Studia ukończyłam na
    Uniwersytecie Śląskim w Katowicach w czerwcu 2003 r.(studia dzienne). Szukam
    pracy jako pedagog-wychowawca. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi.
    Pracowałam jako wychowawczynii na koloniach,w chwili obecnej jestem
    wolontariuszką w Młodzieżowym Klubie Środowiskowym i pracuję z młodzieżą trudną
    ponadto prowadzę zajęcia z młodzieżą w jednej z Katowickich firm.Szukam pracy
    także jako wychowawczyni zimowisk lub kolonii letnich, a także pracy biurowej
    (także posiadam doświadczenie). Umiem obsługiwać komputer, internet, mam prawo
    jazdy.
    Pozdrawiam Majka.