PracaGrupypl.praca.szukana3miasto cokolwiek

  • 1. Data: 2003-07-28 21:14:09
    Temat: 3miasto cokolwiek
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze (ekonomia), zaliczone wojsko (sluzba odbyta),
    doskonale znam sie na komputerach(serwis/sieci/wiekszosc systemow, takze
    macintosh), internecie itd. mam doswiadczenie przy tworzeniu stron www,
    obrobce fotek z cyfrowych aparatów (mam takze wlasny aparat cyfrowy+wysokiej
    klasy skaner), przerobkach telefonow gsm, pracowalem takze na budowie, wiec
    jestem przyzwyczajony do ciezkiej roboty.
    szukam pracy w trojmiescie jestem otwarty na wszelkie propozycje
    s...@w...pl