PracaGrupypl.praca.szukana.: 2D :: 3D :: Montaż :: Foto :: Video :.

  • 1. Data: 2002-09-02 10:14:55
    Temat: .: 2D :: 3D :: Montaż :: Foto :: Video :.
    Od: "slaffko" <s...@p...pl>

    Witam Cię !!!

    Umiejętności i możliwości jak w temacie wyżej.
    Doskonały zmysł kompozycji obrazu.
    Doskonały zmysł przestrzenny i umiejętność rysowania odręcznego.

    Posiadam ORYGINALNY LIGHTWAVE 3D 7.5.

    Także profesjonalna realizacja i montaż TV (zajmuję się tym zawodowo).

    POTRZEBUJESZ GRAFIKI ?

    NAWET DROBNEJ ? ?

    PISZ ! ! !

    s...@p...pl

    Jeśli chcesz się przekonać jak TO może być zrobione przyślij przykładowe
    zlecenie.
    Nic Cię to nie kosztuje.

    PS
    Mojego portfolio jeszcze nie ma jeszcze w sieci...

  • 2. Data: 2002-09-04 17:14:30
    Temat: Re: 2D :: 3D :: Montaż :: Foto :: Video :.
    Od: "Bartek Kawecki" <b...@s...pl>

    Jestem zainteresowany współpracą. Proszę o przesłanie przykładowych prac.

    Bartek Kawecki
    Synerway Sp. z o.o.